Ключові переваги рішення
Вимірювання загальної ваги «пустий-повний», вага вантажу, окремо ваги по осях, ваги вантажу
Підключення як до пневмопідвіски, так і до ресорної (механічної підвіски), або комбіноване рішення
З’єднання між тягачем та причепом без прокладання додаткових кабелів та роз’ємів використовуючи технологію PowerLine (по вже існуючих штатних ланцюгах електрики)
Рішення дозволяє проводити ідентифікацію роботи причепів / напівпричепів
Тривога при загальному перевантаженні або при перевантаженні конкретної осі
Можливість передачи даних з допомогою GPS трекерів на сервер та доступ до даних навантаження з мобільних додатків Android/ IOS
Підтримка портативного принтеру для друку чеків
Сертифікація точності «Укрметртестстандарт», СE
Рішення дозволяє уникати штрафів за перевантаження, та рівномірно навантажувати транспортний засіб для перевезення вантажу!!!
Дисплей 1шт
Каркас для встановлення в DIN слот кабіни 1шт
З’єднувальні кабелі 1шт
Кутові з’єднувачі від 1 до 4 шт
Пневмодросель високого тиску 6мм від 1 до 4 шт
T-фіттинг діаметром 8мм/ 6мм/ 8мм від 1 до 4 шт
SG-датчик (опціонально)
Рішення дозволяє уникати штрафів за перевантаження, та рівномірно навантажувати транспортний засіб для перевезення вантажу!!!
Блок вмонтований в захищений корпус 1шт
Пневмодросель високого тиску 6мм від 1 до 4шт
T-фіттинг діаметром 8мм/ 6мм/ 8мм від 1 до 4 шт
SG-датчик (опціонально)
Комплект RADIO встановлюється в штатний радіороз’єм ( DIN слот) та дозволяє контролювати навантаження на транспортний засіб, використовуючи або тільки одинарний дисплей з вбудованими пневмодатчиками, або разом з комплектом SENSOR, який встановлюється на причипі (або напівпричипі) та передає сигнал по існуючим кабельним лініям, використувуючи технологію PowerLine.Комплект Radio підраховує існуюче навантаження з пневмопідвіски техніки та виводить уточнене значення ваги в тонах на дисплей у вигляді трьохрозрядного числа.Також можливо використовувати для контролю комбіновану підвіску техніки, що складається як з груп осей, що мають пневмопідвіску, та ресорну механічну підвіску. Для контролю ресорної підвіски використовується SG-датчик.Завдячуючи модульній конструкції, продукт дуже легко впроваджується в більшість типів техніки ( тягачи, вантажна техніка, трактори, спецтехніка).Комплект RADIO має 2 незалежні сигнали тривоги , що гнучко налаштовуються. Тривога 1го рівня призводить до блимання світлодіодів індивідуальних осей при перевищенні ліміту.Тривога 2го рівня зводить тригер внутрішнього електронного реле при перевищенні загальної ваги, далі цей сигнал передається на цифрові логічні входи переферійних пристроїв, таких як GPS трекери та тахографи.
Комплект RADIO ( або RADIO + SENSOR) використовує лінійну залежність між тиском повітря та навантаженням на одинарну вісь. Якщо використовувати 2 значення на кожній осі при положенні «пустий» та положенні «максимально завантажений», то можна сформувати загальну залежність навантаження
Передня вісь працює з одинарним контуром пневмопідвіски. Задня вісь працює з правим та лівим контуром пневмопідвіски.
В залежності від навантаження на ресорну підвіску, механічне напруження на вісь збільшується. Це механічне напруження вимірюється SG-датчиком, що встановлюється на кожну вісь.