Наші переваги у контролі бортової ваги по осях:

Каталог продукції

Детальнішу інформацію ви можете отримати, подзвонивши, або написавши нам

 ПОДЗВОНИТИ ЗАРАЗ  нАПИСАТИ ЗАРАЗ Перегляньте рішення Kimax-1 Перегляньте рішення Kimax-2 Перегляньте Kimax 1 Гідравлік Перегляньте Kimax Wireless Display

Наші сертифікати

Компанія ТОВ 《Магелан Трек Солюшен》 є сертифікованим дистрибьютором компанії Kimax в Україні, а компанія  《Sense - Tech Weight System》 є сертифікованою у Європі з досвідом понад 20 років

Карта постів зважування по Україні

Переглян​ьте Наші Роботи

Наші роботи

Інформаційно-юридична довідка

Правила перевезення вантажу

22.1.Маса вантажу, що перевозиться, і розподіл навантаження на осі не повинні перевищувати величин, визначених технічною характеристикою даного транспортного засобу.
22.5.За спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м (для сільськогосподарської техніки, яка рухається за межами населених пунктів, дорогами сіл, селищ, міст районного значення, — 3,75 м), за висотою від поверхні дороги — 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Національною поліцією маршрутах — 4,35 м), за довжиною — 22 м (для маршрутних транспортних засобів — 25 м), фактичну масу понад 40 т (для контейнеровозів — понад 44 т, на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах — до 46 т), навантаження на одиночну вісь — 11 т (для автобусів, тролейбусів — 11,5 т), здвоєні осі — 16 т, строєні — 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь — 11 т, здвоєні осі — 18 т, строєні — 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м.Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.Рух транспортних засобів та їх составів з навантаженням на одиночну вісь понад 11 т, здвоєні осі — понад 16 т, строєні осі — понад 22 т або фактичною масою понад 40 т (для контейнеровозів — навантаження на одиночну вісь — понад 11 т, здвоєні осі — понад 18 т, строєні осі — понад 24 т або фактичною масою понад 44 т, а на встановлених Укравтодором і Національною поліцією для них маршрутах — понад 46 т) у разі перевезення подільних вантажів автомобільними дорогами забороняється.Забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 т або фактичною масою понад 24 т автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.

Детальніше тут(Натисніть)

Нововведення

Уже з 1 жовтня 2021 року набувають чинності Закони  України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань здійснення габаритно-вагового контролю» від 03.06.2021 р. №1534-IX
 Вони запроваджують адміністративну відповідальність за правопорушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті, що зафіксовані за допомогою засобів фото- й кінозйомки, відеозапису, зокрема в автоматичному режимі через платформу Зважування-в-русі (система WiM), а саме:
 

  1. Штраф 8500 грн - перевищення габаритно - вагових норм на 5-10%
  2. Штраф 17000грн - перевищенння габаритно - вагових норм на 10-20%
  3. Штраф 34000грн - перевищення габаритно-вагових норм на 20-30%
  4. Штраф 51000грн - перевищення габаритно-вагових норм на понад 30%
  5. Штраф 51000грн - ухиленння від прохождення ГВК, перевищення швидкості, порушення вимог дорожніх знаків та розмітки, вчинення правопорушень в зоні ГВК.

А також нові правила оформлення ТТН, згідно яким вантажовідправник повинен буде вказувати:

  1. Довжину транспортного засобу
  2. Ширину транспортного засобу
  3. Висоту транспортного засобу
  4. Загальну вагу, у тому числі з вантажем 
  5. Масу брутто